loading...
مدافعین فرهنگ
قدیم الاحسان بازدید : 104 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 فضیلت حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) - محبت فاطمه و خانواده اش

 پیامبر صل الله علیه و آله به دخترش گفت : (( جبرئیل این جاست . از جانب خدا برای تو پیغام آورده هر حاجتی داری ، بخواه تا برآورده کند . خداوند گفته : (( فاطمه (( حبیبه )) ی من است و من او را دوست دارم )) . فاطمه سلام الله علیها گفت : (( لذّت  عبادت او من را از هر خواهشی باز داشته است ؛ حاجتی جز نظر کردن به وجه کریم او ندارم )) . پیامبر صل الله علیه و آله گفت : (( دست هایت را به سمت آسمان بلند کن )) و ادامه داد : (( خدایا ! امّت من را بیامرز و ببخش )) . فاطمه سلام الله علیها (( آمین )) گفت . جبرئیل از جانب خدا پیغام آورد که : (( از گناهکاران امّت تو کسی را که در قلبش محبّت فاطمه و مادر و همسر و فرزندان او باشد ، آمرزیدم )) . ( ریاحین الشّریعه : ج 1 ، ص 105 ) برگرفته از کتاب محبتی که نجات می دهد نوشته محبوبه سربی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با ارسال نظرات و پیشنهادات خود ما را در پیشبرد هر چه بهتر سایت یاری نمایید ... متشکرم مدافعین فرهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 786
  • بازدید ماه : 2,661
  • بازدید سال : 12,208
  • بازدید کلی : 202,207